kerbauPlat besi jambatan naikCara mencapai penggunaan jisim

masa pelepasan:2024-02-04 15:42:51 Pengguna pos:161HP196399230 Paparan halaman:198

Petua teras:kerbau,Jembatan naik ton secara efektif mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang, mengurangi banyak pekerjaan dan meningka

Jembatan naik ton secara efektif mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang, mengurangi banyak pekerjaan dan meningkatkan efisiensi kerja dalam penggunaan. Hanya dengan cara ini kita boleh mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Alasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.

kerbauTerdapat banyak jenis jambatan naik, dan peranan dan medan aplikasi mereka juga berbeza. Jembatan penerbangan hidraulik, jembatan penerbangan tetap, dan jembatan penerbangan bimbit kini adalah peralatan biasa dan bermanfaat di pasar, kita akan pertama-tama menganalisis kecenderungan pembangunan jambatan boarding bergerak: jambatan boarding hidraulik bergerak adalah pembantu yang baik untuk memuatkan dan memuatkan barang pada forklift. Berbanding dengan ban pneumatik, jambatan boarding bergerak dilengkapi dengan ban kuat dengan perlahan permulaan rendah, struktur sederhana penggunaan dan penyelenggaran yang sesuai, tiada perlukan inflasi, tiada bahaya yang tersembunyi kebocoran udara dan letupan ban. Dan ban kuat mempunyai keselamatan yang baik, kesiapan, perlawanan puncture, perlawanan air mata, rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience, the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles, the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.

WeikesheAda tiga papan bergerak di kedua-dua sisi papan pengkondisi udara, yang dapat menghalang papan penyesuaian jatuh dan menjaga tekanan kaki dalam keadaan selamat.

Klasifikasi jambatan naik: jambatan naik bergerak jambatan naik hidraulik bergerak digunakan secara luas di platform kargo dan tempat muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan kargo yang digunakan bersama dengan forklift. Dengan bantuan peralatan ini, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam kompartemen kereta untuk operasi muatan dan muatan batch. Hanya satu orang yang diperlukan untuk beroperasi tanpa perlukan bekalan kuasa, yang boleh mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat. Ia tidak hanya boleh mengurangkan intensiti kerja anda,kerbauJembatan naik hidraulik bergerak, tetapi juga menggandakan efisiensi pembuatan dan pembuatan operasi, mempercepat aliran bahan-bahan, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Oleh itu, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.


kerbauPlat besi jambatan naikCara mencapai penggunaan jisim



Semasa penggunaan, perhatian yang dekat patut diberikan kepada keadaan peralatan, dan jika ada sebarang masalah,kerbauJenis bergerak hidraulik paksi naik, penggunaan patut dihentikan segera.

Seharusnya ada tanda plat nama yang sepadan. Projek profesional termasuk: penghasil jambatan kenderaan dan perniagaan lain yang berkaitan.

Berikut adalah ciri-ciri produk.

Jabatan PemasaranBuka valv manual, perlahan-lahan menurunkan jambatan papan, dan selamatkan lebih dari % piring bibir di bawah bekas.

Ban: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.

Ia dilarang melaksanakan beban yang berlebihan di sekitar lubang dasar.


kerbauPlat besi jambatan naikCara mencapai penggunaan jisim



Suhu minyak hidraulik sistem hidraulik jambatan naik biasanya antara - darjah. Pada titik ini, viskositi, ciri-ciri, dan perlahan memakai minyak hidraulik berada dalam keadaan yang baik, viskositi minyak hidraulik akan berkurang besar dan filem minyak setiap bahagian akan terpengaruh. Oleh itu, penting untuk memperhatikan apabila menggunakan.

Projek analisisKonfigurasi jambatan naik bimbit: Sistem hidraulik mempunyai fungsi pengendalian kecemasan dalam kes kemalangan tiba-tiba atau penghilangan kuasa.

Hari ini, muncul jambatan naik bimbit telah mengurangi penggunaan staf, dan sedikit orang menggunakan peralatan forklift. Membolehkan menyelesaikan tugas kerja mengurangkan risiko kerosakan kargo.

[UNK][UNK]. Sebelum digunakan, periksa jambatan boarding untuk kerosakan yang jelas seperti retak dan wayar patah.

kerbauAlasan untuk jadual angkat tidak menurunkan: Tombol menurunkan gagal berfungsi,kerbauJembatan naik bimbit hidraulik, dan tombol kelajuan menurunkan diluar penyesuaian. Solusi: Apabila menekan butang menurunkan, periksa sama ada tombol menurunkan berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik ekstra besar: T, Muatan statik ekstra besar: T, Lebar ekstra besar: M Panjang ekstra besar: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi menjadi jambatan naik bimbit dan jambatan naik tetap. Jeneral: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M.

Papan.


Hak cipta dan notis:
1. kerbauPlat besi jambatan naikCara mencapai penggunaan jisim yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat kerbauPlat besi jambatan naikCara mencapai penggunaan jisim, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan kerbauPlat besi jambatan naikCara mencapai penggunaan jisim adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian kerbauPlat besi jambatan naikCara mencapai penggunaan jisim mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

kerbaumengesyorkanberita
kerbauBerita terkini